Miejsce pracy – Koszalin, ul. BoWiD 24

Zadania:

  • Monitorowanie zmian przepisów z zakresu rachunkowości i podatków oraz właściwe ich zastosowanie

  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupów oraz PK

  • Księgowanie wycen walutowych oraz RMK

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych

  • Sporządzanie sprawozdań i deklaracji związanych z działalnością przedsiębiorstwa

  • Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych

  • Rozliczanie umów leasingowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (księgowość, ekonomia, finanse)

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Doświadczenie w konsolidacji sprawozdań finansowych

  • Doświadczenie w zakresie pełnej księgowości

  • Doświadczenie w dużej, międzynarodowej firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów z obszaru księgowości

Oferujemy:

  • Umowę o pracę

  • Karty Multisport

  • Prywatną Opiekę Medyczną

  • Ubezpieczenie grupowe AXA

  • Kurs języka angielskiego dla pracowników

  • Dodatkowe benefity na święta (paczki, karty przedpłacone), owocowe poniedziałki w okresie jesienno-zimowym oraz wiele więcej

Oferty zawierające list motywacyjny oraz CV z dopisana klauzulą: Zgodnie z RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w ofercie dla procesu rekrutacji w KOSPEL SA oraz oświadczam, iż zapoznałem się z klauzulą informacyjną ich dotyczącą dostępną na jego stronie.

Ofertę prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj lub tradycyjną pocztą do firmy: KOSPEL SA, ul. BoWiD 24, 75-209 Koszalin. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.Jeśli spełniasz wymagania, masz zapał i chęć do pracy, samokształcenia i realizowania stawianych przed Tobą wyzwań, a zdobytą wiedzę teoretyczną chciałbyś wykorzystać u nas w praktyce APLIKUJ.