Szanowny Kliencie,

W celu sprawnego i szybkiego wykonania naprawy gwarancyjnej proszę zapoznać się z poniższym oświadczeniem i zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu reklamacyjnym do którego zostaną Państwo dalej przekierowani.

wskazanie oswiadczeniaProponujemy wybór jednej z dwóch procedur.

1.       Procedura uproszczona - w procedurze uproszczonej istnieje możliwość szybkiej wymiany urządzenia pod warunkiem przeczytania i akceptacji w formularzu reklamacyjnym niżej zamieszczonego oświadczenia oraz zdemontowania i przygotowania uszkodzonego urządzenia do odesłania do firmy Kospel.

Po wypełnieniu i zatwierdzeniu formularza reklamacyjnego przez Klienta, firma Kospel kurierem GLS dostarczy nowe urządzenie i jednocześnie odbierze urządzenie uszkodzone (forma dostawy exchange).

Montaż nowego urządzenia leży w gestii użytkownika.

2.       Procedura standardowa - jeśli nie wyrażają Państwo zgody na poniższe oświadczenie, reklamacja będzie rozpatrzona w przeciągu 14 dni od momentu dostarczenia urządzenia do punktu serwisowego.

Demontaż i montaż urządzenia pozostaje w gestii użytkownika.


OŚWIADCZENIE

Przyjmuję od firmy Kospel fabrycznie nowe urządzenie w zamian za uszkodzone. Jednocześnie oświadczam, że zgadzam się na pokrycie kosztów wymiany urządzenia w maksymalnej wysokości 105 zł. brutto w przypadku, gdy ekspertyza nie wykaże wady fabrycznej, a przyczyną uszkodzenia będzie niewłaściwy montaż lub eksploatacja tego urządzenia przez użytkownika.

Dotyczy urządzeń typu, EPS Twister, EPS 2 Twister i EPS2.P Prister, EQS 2.

przejdz do formularza reklamacyjnego 

Pobierz formularz oświadczenia w formacie pliku pdf