
Znaczenie organizacji zorientowanej na klienta
Kultura zorientowana na klienta to taka, która priorytetowo traktuje potrzeby, preferencje i doświadczenia klientów.
Oznacza to rozpoznawanie ich wartości, zrozumienie ich wymagań czy reagowanie na ich preferencje.
Zasady te przełożyliśmy w Strategii Kospel 2025-2030 na bycie proaktywnym w przewidywaniu potrzeb klientów i dostarczaniu rozwiązań, które przekraczają ich oczekiwania. Kultura Kospel skupiona na kliencie to lojalizacja, wzmocnienie wzajemnych relacji, a w konsekwencji powtarzalność zamówień.
Kiedy myślimy o obsłudze klienta, zwykle nie bierzemy pod uwagę, jak mocno powinna wykraczać poza odpowiedzialność pracowników mających kontakt z klientem. Skupienie się na użyteczności produktów, intuicyjna obsługa urządzenia. To jednak tylko początek, przed nami dopasowanie kanałów kontaktu do preferencji naszych klientów. Rozpoczęliśmy już wiele projektów w obszarze Pionu Klienckiego. Będziemy wdrażać użyteczne narzędzia pozwalające mierzyć i tym samym zgłębiać wiedzę o kliencie.
Chcemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów i dostarczyć im jeszcze lepszych usług. Dlatego planujemy kolejną lokalizację biura działu Serwisu w Polsce. Nowa lokalizacja pozwoli jeszcze szybciej reagować na potrzeby naszych klientów. Inwestujemy w technologie i ulepszenia, dzięki którym będziemy w stanie dostarczyć na rynek zwinniejsze usługi. Monitorujemy także opinie klientów, aby jeszcze lepiej wychodzić im naprzeciw i zapewnić kompleksową pomoc.
Kim jest klient Kospel? Klient biznesowy, a docelowo indywidualny. Każdy z Was pracuje w ramach obsługi działań proklienckich każdego dnia - na różnym poziomie kontaktu. Dlatego wszystkie działania, które robimy od zmiany kreacji wizualnej Kospel po usprawnienie kontaktu z firmą przez infolinię lub nowe kanały jest tak samo ważne. Stąd zorientowanie na klienta włączyliśmy do podstawowych fundamentów firmy.