INFORMACJE DOTYCZACE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie a art. 12 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Kospel spółka z o.o. z siedzibą w Koszalinie (75-136), ul. Olchowa 1. wpisany do KRS pod numerem 0000903818, NIP 6691311816, e-mail: info@kospel.pl, tel. 94 346 38 08
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Kospel spółka z o.o. [tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO] w celu:
- realizacji usług w ramach umowy gwarancyjnej,
- prowadzenia analiz jakości świadczonych usług serwisowych i jakości urządzeń
- dostarczania usług drogą elektroniczną,
- dochodzenia lub zabezpieczenia swoich roszczeń finansowych.
- wypełnienia obowiązku prawnego Administratora wynikającego z przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązującej umowy gwarancyjnej a po jego upływie przez okres niezbędny do po sprzedażowej obsługi klientów np. obsługi reklamacji, a także przez okres wynikający z przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości.
- Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie udzielonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do UODO w przypadku, kiedy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy wyżej wymienionego Rozporządzenia.
- Dane osobowe udostępnione Administratorowi nie będą podlegały profilowaniu.
- W przypadku odmowy podania swoich danych osobowych przy reklamacji gwarancyjnej wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Kospel spółka z o.o. z tytułu umowy gwarancyjnej będzie możliwe tylko po dostarczeniu reklamowanego urządzenia do siedziby autoryzowanego serwisu.