brutto netto
list Kategoria: Aktualności

Kospel na największych targach branży HVAC na świecie!

Odpowiedzialne wykorzystanie zasobów to jedno z większych wyzwań branży HVAC.

W obliczu szybko następujących zmian klimatycznych i niestabilnej sytuacji geopolitycznej motto targów ISH 2023: Rozwiązania dla zrównoważonej przyszłości nigdy nie było tak naglące, jak dziś.

#ISH23 Messe Frankfurt

Hala 11.00 Frankfurt nad Menem stoisko C72 to adres, pod którym będzie można spotkać zespół Pawła Dobrzańskiego, wiceprezesa Pionu ds. Klienta, przez cały tydzień trwania targów #ISH23.

Międzynarodowa Wystawa ISH jest inspiracją dla Kospel, aby przedstawić markę w nowej, odświeżonej wersji. Jako producent systemów grzewczych jesteśmy uczestnikiem wielkiej transformacji tego sektora. Mamy ogromną odpowiedzialność, aby zapewnić rozwiązania, które będą dostępne w szerokim zakresie cenowym dla różnych klientów i jednocześnie neutralne dla środowiska. ISH, poprzez „Rozwiązania dla zrównoważonej przyszłości”, demonstruje zobowiązanie branży, które uważamy za bardzo ważne.

Zabudowa targowa tworzy przestrzeń do ekspozycji produktów, spotkań z klientami, ale przede wszystkim przedstawia aktualną myśl przewodnią marki Kospel:

Zdecydowaliśmy się na białą zabudowę z lakierowanych płyt. Zwieńczeniem przestrzeni są roślinne ozdoby i neon z misją Kospel: Zapewniamy komfortowy klimat z troską o środowisko. Ważnym czynnikiem przy wyborze instalacji była możliwość jej ponownego użycia w maksymalnym wymiarze. Wykorzystywanie elementów ekspozycji do innych celów po targach to praktyka, która w Kospel ma już swoją tradycję  - mówi Aleksandra Chacińska, manager PR.

Zespół Kospel wykorzystał czas, który upłynął od ostatniego stacjonarnego wydarzenia na rozwój portfolio marki Kospel. 

Nasze produkty tworzymy z myślą, by były z naszymi klientami przez lata i gwarantowały Wam komfortowy klimat w domu. Nie wyobrażam sobie lepszego miejsca do prezentacji technologii przyszłości Kospel. Jesteśmy dumni, że możemy przedstawić naszą konkurencyjną ofertę pomp ciepła powietrze/woda  z premierową jednostką wewnętrzną. Wiele uwagi włożyliśmy także w przygotowanie, łatwego w obsłudze, narzędzia do oszczędzania energii. A to tylko niektóre z niespodzianek - deklaruje Paweł Dobrzański. 

Organizacja targów ISH wymaga zaangażowania Marketingu. To duże przedsięwzięcie  i wyzwanie z obszaru  zarządzania i koordynacji projektu: cieszę się, że Marketing odgrywa kluczową rolę w dowiezieniu tego projektu do szczęśliwego finału. Wspólna inwestycja w budowę relacji z naszymi klientami, otwieranie nowych rynków, wzmocnienie pozycji w obszarach, w których działamy, zawsze procentuje na kolejne miesiące, a nawet lata. Warto tam być i warto współtworzyć to wydarzenie - podsumowuje Daniel Szafulera, dyrektor Marketingu.

Czekamy na Was na platformie ISH, gdzie będziemy wymieniać się doświadczeniami już 13-17 marca. Let’s meet on ISH.

Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień